My Company innowacyjna aplikacja dla firm instalatorskich
My Company to profesjonalne i praktyczne narządzie przeznaczone dla instalatorów systemów marki Jablotron. Jest ono oparte o strukturę WEB. Dzięki aplikacji My Company praca firmy instalatorskiej staje się łatwiejsza i szybsza. W skład narzędzia My Company wchodzą:
- moduł zarządzania instalacjami,
- moduł ofertowania,
- biblioteka materiałów Jablotron.
I wiele pomocnych oraz przyjaznych funkcji potrzebnych w pracy instalatora.
1. Moduł zarządzanie instalacjami
Moduł umożliwi Ci przegląd wszystkich zainstalowanych urządzeń Jablotron w jednym miejscu jak również zaalarmuje w razie konieczności serwisu alarmu. Moduł pozwala także na zdalne przesłanie ustawień do urządzenia.
2. Web-Link programowanie central przez internet
3. Moduł ofertowanie
Czy chcesz mieć możliwość przygotowania profesjonalnej oferty dla swoich klientów? Umożliwi Ci to system CRM Jablotron. Oferta którą przygotujesz w tym module będzie wyglądać profesjonalnie. W prosty sposób możesz dodać logo oraz dane kontaktowe swojej firmy. Przez cały czas możesz monitorować status oferty. Po akceptacji Twojej oferty system pomoże przygotować plan zamówienia, formularz umowy oraz protokół odbioru.
4. Baza materiałów Jablotron
Znajdziesz tu wszelkie materiały Jablotron takie jak oprogramowanie do zarządzania systemami czy też instrukcje w języku polskim. Znajdziesz tam również drukowane wersje aktualnych ulotek i katalogów do wykorzystania przy przygotowaniu ofert.